جستجو
Close this search box.

نخستین شماره نشریه داخلی محک منتشر شد

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

16 خرداد ماه و همزمان با نهمین همایش نمایندگان شرکت محک اولین نسخه نشریه داخلی محک منتشر شد، نشریه ای که قرار است نسخه چاپی آن به صورت فصلنامه ارایه شود و نسخه الکترونیکی آن که شامل اخبار و رویداد های محکی است به صورت ماهانه در اختیار مخاطبان خود قرار گیرد. در ادامه می توانید سرمقاله این نشریه را ملاحظه نمایید تا در جریان علت و نحوه شکل گیری این نشریه قرار گیرید.

فهرست مطالب

نشريات درون سازماني را مي‌توان نقطه مهم ارتباط و تعامل كاركنان و مديران دانست، به عبارتي ديگر اين نشريات تاثير‌گذار‌ترين نقش را در فعاليت‌هاي درون سازماني بر عهده دارند. در طول سال‌ها و با بزرگ شدن سازمان ها نیاز به چنین نشریاتی در درون سازمان بیش از پیش احساس شد. سرمايه اصلي هر سازمان، نيروي انساني آن است و بدون وجود كاركنان راضي و آگاه به عنوان شركاي خلاق در حيات سازمان، داشته‌هاي سازمان و موسسات چيزي جز دستگاه‌ها و ابزارهاي در حال استهلاك نيست. كارآيي نيروي انساني سازمان منوط به همبستگي و ارتباطات مناسب درون سازماني است، به عبارتي ديگر، مرتبط بودن اهداف كاركنان با سياست‌هاي كلان مديريتي، انطباق رفتار بدنه سازمان با انتظارات و درك صحيح كاركنان از موقعيت فعلي و اهداف و چشم‌انداز‌هاي سازمان از جمله راه‌هاي ايجاد همبستگي در ارتباطات مناسب درون سازماني است. يكي از بهترين روش‌ها براي شكل‌گيري اين الگو با اثر‌گذاري مطلوب در دوره زماني مناسب، انتشار نشريه درون سازماني است. انتشار اين نشريات با درك نيازهاي ارتباطي خود، برآوردهاي كارشناسي و تخصصي را ارائه مي‌دهد. انتشار نخستین نشریه درون سازمانی در سال 1840 در یک کمپانی انگلیسی صورت گرفت که وظیفه تنظیم روابط با کارمندان، جامعه، وسایل ارتباط جمعی و… را بر عهده داشت.

 

نظر وال استریت ژورنال در مورد نشریات سازمانی

نشريه وال‌استريت ژورنال ‌(wallstreetjournal) در خصوص نشريات سازماني چنين مي‌نويسد: نشريات سازماني بلندگوي مديريت سازمان به حساب مي‌آيند و در حال حاضر ارزش و بهاي آن‌ها كمتر مورد توجه و شناخت قرار گرفته است، چنين نشرياتي عنصر اصلي و شناخته شده تبليغات سازماني به شمار مي‌روند.

نشريات درون سازماني را مي‌توان نقطه مهم ارتباط و تعامل كاركنان و مديران دانست، به عبارتي ديگر اين نشريات تاثير‌گذار‌ترين نقش را در فعاليت‌هاي درون سازماني بر عهده دارند.

انجمن جهاني روابط عمومي در تعريف روابط‌ عمومي تاكيد بر مفاهمه دارد، تفاهمي كه در درون سازمان بين مديران و كاركنان و در بيرون سازمان، ميان سازمان و كساني كه با آن سر و كار دارند، بايد وجود داشته باشد يا به وجود آيد. بر اساس همين تعريف و با عنايت به وظايف روابط‌ عمومي برآن شدیم تا نشریه داخلی شرکت محک را با همت و تلاش کارکنان واحدهای مختلف راه اندازی نماییم. به این امید که بیش از پیش شاهد همبستگی بین مدیران، کارکنان و مشتریان باشیم.

نشریه ای که پیش روی شماست صرفا در راستای ارائه اطلاعات از سطوح بالای سازمان به سطوح پايين نمی باشد بلکه با هدف تأمين يك حس سازماني براي كساني است كه بخشي از آن سازمان بوده و حتی براي افرادي كه ممكن است با سازمان نا آشنا باشند. این نشریه را با توجه به محتوای و تنوع مطالب می‌توان در زمره نشریات عمومی به حساب آورد که به صورت فصل نامه در انتهای هر فصل منتشر خواهد شد.از آنجایی که این نشریه متعلق به تک تک شما عزیزان می باشد لطفا جهت همکاری مطالب خود به همراه نام و شماره تماس به ایمیل [email protected] ارسال نمایید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری