جستجو
Close this search box.

نهمین همایش سراسری نمایندگان محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: < 1 دقیقه

نهمین همایش نمایندگان شرکت نرم افزار حسابداری محک در 16 خرداد ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. در این همایش که به همت واحد بازرگانی شرکت محک و به دبیری آقای مجتبی فرهوش برگزار شد. با استقبال خوبی از سوی نمایندگان شرکت محک مواجه شد و اکثر نمایندگان خود را به صبح روز یکشنبه خود را به محل برگزاری همایش رساندند.

فهرست مطالب

همایش سراسری نمایندگان شرکت محک با چند هدف عمده برگزار شد که می توان از آن جمله به ایجاد انگیزه در نمایندگان، اطلاع رسانی در خصوص اهداف و استراتژی های جاری سازمان، اطلاع رسانی برنامه های آتی شرکت و تولیدات جدید و همینطور آموزش نمایندگان با حضور اساتید برجسته ای در حوزه فروش و بازاریابی اشاره کرد.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری