جستجو
Close this search box.

آیا دوست دارید آمار فروشگاه اینترنتی خود را براحتی داشته باشید؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

پیش‌تر در مورد نحوه دریافت نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ایجاد درگاه بانک برای پرداخت اینترنتی توضیحاتی داده بودیم، حال در این مقاله سعی داریم شما را با قابلیت‌های بازارا آشنا کنیم تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را توسط نرم‌افزار حسابداری محک براحتی مدیریت کنید.

فهرست مطالب

گاهی اوقات مشکلاتی مانند زمان‌بر و دشوار بودن به‌روزرسانی محتوای وب‌سایت از قبیل کالاها و موجودی آن‌ها، به‌روزرسانی قیمت کالاها (به‌خصوص در بازار ایران که تغییرات قیمت بسیار بالاست)، ثبت فاکتورهای فروش، ارسال پیامک به مشتریان و … باعث شده است تا بسیاری از کسب‌وکارها، از فعالیت در فضای آنلاین منصرف شوند. ولی با استفاده از بازارا می‌توانید راحت و سریع این تغییرات را ایجاد کنید.

با اتصال نرم‌افزار حسابداری به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی توسط افزونه بازارا، کالاهای انتخابی، به‌سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای فروش آنلاین بر روی سایت قرار می‌گیرند. مشخصات کالاها، قیمت‌ها و موجودی کالا به‌سادگی از طریق نرم‌افزار حسابداری محک بروز رسانی می‌شود و درنهایت، هنگامی‌که مشتری از روی سایت خرید انجام می‌دهد، پیش‌فاکتور علاوه بر ارسال از طریق ایمیل برای مشتری و مدیر سایت، در نرم‌افزار حسابداری محک نیز ثبت می‌شود. و مبلغ پرداختی توسط مشتری نیز به حساب بانکی معرفی‌شده در نرم‌افزار حسابداری انتقال خواهد یافت.

بنابراین، شما قادر خواهید بود در هرلحظه، گزارش‌هایی دقیق از میزان سودآوری به تفکیک کالاها، اشخاص و بازه‌های زمانی مختلف استخراج نمایید.

ویژگی‌های ساخت فروشگاه اینترنتی متصل به نرم‌افزار حسابداری (افزونه بازارا):

  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی:

نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی روز به روز بیشتر احساس می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی بزودی تمام فروشگاه‌ها به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین تبدیل شده و مشتریان براحتی از طریق کامپیوتر و یا گوشی‌های هوشمند خود از منزل می‌توانند از طریق دیدن یک سری اطلاعات متنی و تصویری و مقایسه محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و به‌صورت آنلاین نیز وجه آن را پرداخت کنند.

  • طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) به مفهوم نمایش صحیح وب‌سایت در ابعاد مختلف نمایشگرها مانند مانیتورهای دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه است. امروزه استفاده از اینترنت تلفن همراه بسیار فراگیر شده و عدم اهمیت به طراحی سایت‌هایی واکنش‌گرا به منظور از دست رفتن سهم قابل توجهی از فروش می‌باشد.

  • سیستم مدیریت محتوا

محتوا، بدون شک مهم‌ترین بخش فرایند فروش آنلاین است که باعث جلب اعتماد و ترغیب مشتریان برای خرید از شما می‌شود. به کمک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس براحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی قادر خواهید بود اخبار، تصاویر، مطالب آموزشی، ویدئوها و… را به‌سادگی در دسترس بازدیدکنندگان سایت خود قرار دهید.

  • اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری

بااتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار حسابداری به‌منظور همگام‌سازی اطلاعات و موجودی کالاها، اشخاص، پیش‌فاکتور و فاکتور فروش و همچنین عملیات پرداخت آنلاین و …، مدیریت امور تکراری و خسته‌کننده فروشگاه اینترنتی به کاری آسان و جذاب تبدیل می‌شود.

  • پشتیبانی حرفه‌ای

افتخار بیش از ده سال ارائه خدمات پشتیبانی به کسب‌وکارهای مختلف کوچک و بزرگ، به ما کمک کرده است تا بتوانیم خدمات پشتیبانی تلفنی و تیکتینگ باکیفیتی در کلاس بین‌المللی به مشتریان خود ارائه دهیم و به‌عنوان یک راهنما همیشه در کنارتان باشیم.

 

تمام موارد گفته‌شده، به‌سادگی چند کلیک انجام می‌شود. شما نیازی به درگیر شدن با امور هاستینگ، ثبت دامنه، دیتابیس، کد نویسی و… ندارید.

[av_button label=’همین حالا شروع کنید ‘ link=’manually,http://bazarastore.com/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’orange’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-p20050′]

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری