جستجو
Close this search box.

چگونه شفافیت اقتصادی فروشگاه خود را بهبود ببخشیم؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

صاحبان مشاغل کوچک و پر مشتری، از جمله فروشگاه ها، رستوران ها، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت برای رضایتمندی مشتری نیازمند تسویه حساب سریع هستند. اگر شما هم صاحب چنین مشاغلی هستید حتما از صندوق حسابداری فروشگاهی محک استقبال خواهید کرد. چرا که این نرم افزار تمامی نیازهای ساده و پیچیده شما را پوشش می دهد و کلیه فرایند های حسابداری را به سهولت سرعت خواهد بخشید.

فهرست مطالب

 

حسابداری فروشگاه

امکانات زیاد این نرم افزار و کاربری راحت آن طوری طراحی شده است که به راحتی قابل استفاده است و سبب شفافیت اقتصادی بنگاه شما می شود.

از جمله این امکانات کاربری همزمان در چند سیستم اصلی، تبلت و گوشی های همراست که این امکان ثبت هم زمان فاکتورهای مختلف در انبارها و در محل سفارش مشتری و خارج از مراکز اصلی به ویژه برای پیک های رستوران ها و فروشگاه را فراهم می آورد.

همچنین از ویژگی های جالب نرم افزار صندوق حسابداری محک، امکان نمایش لحظه ای اخبار جهان و و قیمت ارز و طلا است که برای طلا فروشان و صرافی ها می دتواند یک نرم افزار ایده آل به حساب آید.

این نرم افزار علاوه برثبت فاکتور خرید و فروش و پرداخت وجوه و اسناد بهادار و گردش عملیات بانکی، مشخص کردن اطلاعات حسابی و قابلیت گزارش را هم فراهم می آورد.

اگر تمایل ندارید حسابدار استخدام کنید، استفاده از صندوق فروشگاهی محک می تواند به راحتی به شما در انجام عملیات پیچیده حسابداری و مالی با رعایت کلیه استانداردها و کنترل انضباط و مالی کمک کند و عملیات سود و زیان و گردش وجوه نقد گردش در صندوق، بانک، درآمد و هزینه، سود و زیان و ترازنامه را برای یکپارچه سازی عملیات کلیه صندوق های حسابداری و فروشگاه های شما ها را فراهم کند.

 

سری عمومی حسابداری فروشگاهی نرم افزارها ویژه کسب و کارهای کوچک طراحی شده و دارای 3 سری است. از جمله امکانات سری اولیه و ابتدایی آن که کلیه نیازهای اساسی حسابداری فروشگاهای کوچک و بزرگ و رستورانها و…

  • عملیات بازرگانی: خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، پیش فاکتور
  • عملیات خزانه داری: دریافت و پرداخت نقد، انواع حواله و چک، عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی
  • گزارشات پایه‌ای: گردش اشخاص، صندوق، بانک، درآمد و هزینه، سود و زیان و ترازنامه
  • گزارشات پایه‌ای کالا: موجودی کالا، کاردکس کالا
  • امکانات پایه‌ای: راس گیری، چاپ چک، دفترچه تلفن، یادآوری چک‌ها، فاکتورها و یادداشت‌ها، خروجی اکسل، PDF،JPG، گزارشات تحت موبایل، بستن سال مالی، پشتیبان گیری از اطلاعات، پرینت فاکتور فروش، پرینت فیش

 

سری دوم مناسب اشخاصی است که می خواهند تمام امور حسابداری خود را از نرم افزار به طور دقیق پیگیری کنند. ویژگی هایی که در سری دوم به سری اول افزوده میشود:

 

  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و خروجی فایل گزارش خرید و فروش فصلی اداره مالیات
  • گزارشات تکمیلی: گزارشات سود کالا، اشخاص و فاکتور، انواع گزارشات خرید و فروش، گزارش موجودی ریالی
  • عملیات تکمیلی: فروش بارکدی، دفتر اقساط، چک‌ها و کالاهای امانی، منوی فروش، پیک و کرایه حمل، گالری تصاویر

 

در سری سوم که مناسب فروشگاهای بزرگ است، امکان عملیات چند کاربری همزمان و تخصصی صنف شماست، علاوه بر ویژگی های سری اول و دوم امکانات زیر را دارد:

  • عملیات تکمیلی: تعریف چند صندوق، تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • امکانات صنفی: تخفیفات سطری کالاها، ثبت سریالی کالاها و گزارشات سریالی، ثبت جزئیاتکالاها (برای اصناف پارچه، پوشاک و غیره)، فروش توسط بارکدهای وزنی (برای اصناف خواروبار، مواد پروتئینی، شیرینی فروشی‌ها و غیره)، ثبت طول و عرض و تعداد برای کالاهای متر مربع (مناسب اصناف شیشه، کاشی و سنگ و غیره)، اتصال به ترازو

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری