جستجو
Close this search box.

محک، حامی رویداد کارآفرینی رکاد

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

حضور جناب آقای مهندس فرزاد فرهوش رئیس هیئت مدیره محک به عنوان داور و یکی از حامیان در اختتامیه رویداد کارآفرینی رکاد

رکاد؛ رویداد کارآفرینی دانش آموزی، یـک رویـداد آموزشی-تجربی غیـرانتـفـاعـی است که از تاریخ 18 اسفند ماه به مدت سه روز در شهر مقدس مشهد برگزار گردید. هدف از این رویداد، افزایش رغبت دانش آموزان علاقه مند به کارآفرینی برای راه اندازی کسب و کار از طریق آموزش عملی است. در این حرکت اجتماعی و آموزشی مشتاقان کـارآفرینی گرد هم می آیـند تا با اشتراگ گذاری ایـده هایشـان و تشکیل تیم ها به راه اندازی مدل های کسب و کـار بپـردازند هدف از برگـزاری چنیـن بـرنامه هایـی گسترش و تشویق روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان است تا بتوانند فعالیتهای فوق برنامه خود را در مسیر کارآفرینی قرار دهند.رکاد ،رويدادي است كه در ان مدیران تجاری، عاشقان كارافريني،، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

فهرست مطالب

رکاد و محک (9)

جناب آقای محمد جمیل نیک اندیش یکی از مجریان و منتورهای اصلی این رویداد درباره این رویداد اعلام کردند:

رويداد كارافريني دانش اموزي ركاد با نتايجي متحير كننده به پايان رسيد و اينجانب به احترام توانمندي‌ها و قابليت‌هاي بچه‌هاي اين نسل ساعت‌ها سر تعظيم فرود آوردم.

اما عزيزاني بودند که به ركاد هيجان بيشتري دادند تا اين توانمندي‌ها بيشتر و بهتر عرضه شود و لازم دانستم تا از این بزرگواران تشکر کنم.

يكي از بزرگاني كه باعث رونق رويداد ركاد شد دوست گرانقدرم جناب اقاي مهندس چمنيان مديرعامل شركت نيان الكتريك بود. ايشان با شنيدن سطح سني رويداد كارافريني داوطلبانه خواستند تا با اهداي جوايز سكه نيم بهار ازادي به تمام اعضاي تيم اول، به رويداد و مسابقه ي كارافريني درون رويداد هيجان بيشتري بدهند.

دوست ديگرم يوسف مذهب عزيز مدير عامل نرم افزاري اموت نيز براي تيمهاي دوم و سوم رويداد جوايز نفيسي در نظر گرفتند كه به تلاشهاي بچه ها رونق و جذابيت بخشيد.

مهدي محمدي عزيز مدير عامل شركت گرين وب نيز براي منتورها و تيم برگزاركننده كه شامل دانش اموزان ستاره اي بودند هدايايي اهدا كرد تا با اينكه كار دلي و عاشقانه انجام مي دهند اما، حداقل دلگرمي ها رو براي برگزاري رويداد هاي بعدي ركاد داشته باشند.

و نهايتا دوست قديمي و گرانقدرم فرزاد فرهوش رئيس هيئت مديره ي محك نيز به هر كدام از تيمهاي برنده ابزار مديريتي براي امور مالي تيم‌ها را از محصولات شركت مشاور نرم افزار محك هديه نمود

تنها مديراني شايسته و موفق هستند كه مي توانند به مسئوليت اجتماعي خودشان در جامعه نيز بياندیشند.

رکاد و محک (7) رکاد و محک (6)

رکاد و محک (3)

و نكته ي جالبي كه در اين رويداد وجود داشت فهم بچه ها در قدرداني از حاميانشان بود. وقتي كه بچه ها اسم شركت‌هاي حامي رو به صورت دسته جمعي فرياد ميزدند و عشق و محبت دروني خودشون رو به اين برندهاي بخش خصوصي ابراز مي كردند، با خودم گفتم شايد ما آدمها وقتي كوچكتريم قدردان تريم.

جناب آقای مهندس فرهوش نیز در باره حضورشان به عنوان یکی از داوران این رویداد فرمودند:

برای بنده به شخصه افتخار بزرگی است که توانستم به عنوان داور در کنار بچه های سرزمینم باشم و از دیدن این استعدادهای درخشان بسیار خرسند شدم. شرکت محک همیشه حمایت از یک چنین رویدادهایی را وظیف خود دانسته و امیدوارم که از این رویدادها در کشورمان بیشتر داشته باشیم تا شرکت محک نیز بتواند از تعداد بیشتری از این رویدادها حمایت کند.

رکاد و محک (2) رکاد و محک (1)

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری