جستجو
Close this search box.

نرم افزارهای شرکتی و خدماتی محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

بسیاری از فعالیت های تجاری به صورت شرکتی هستند و دارای تعداد محدودی سهامدار یا به صورت سهامی عام و به صورت هیئت مدیره‌ای اداره می شوند. فراخور تفاوت جزیی در ماهیت اصلی اجرایی همه آن ها، در بازنگری و مدیریت همه امور مالی در سطوح مختلف یکسان است، اما ثبت اسناد حسابداری و گزارش دهی آن ها تفاوت جزیی با هم دارد. یک نرم افزار حسابداری شرکتی باید نیازها بخش های مختلف حسابداری و مالی از پایه ترین تا پیچیده ترین امور را پوشش دهد و همچنین در کلیه امور جامعیت و یکپارچگی داشته باشد، به مدیران مالی در تهیه گزارشات اسنادی کمک کند تا گزارشات قابل فهم به هیئت مدیره تقدیم کنند و آن ها نیز بتوانند تصمیم گیری صحیح در اجرای استراتژی های مالی شرکت داشته باشند. در واقع استفاده از یک نرم افزار واحد به شفافیت آمارها و دسترسی سریع به گزارشات دقیق و یکپارچه کمک بیشتری میکند و امکان بررسی امور و تصمیم گیری صحیح توسط مدیران را با سهولت بیشتری فراهم می آورد.

فهرست مطالب

نرم افزارهای شرکتی و خدماتی محک در دو سری عمده تجاری و عمومی به بازار عرضه می شوند که سری عمومی مخصوص کسب و کارهای متوسط و کوچک و سری تجاری مخصوص کسب و کارهای بزرگ است.

کلیه نرم افزار های محک این قابلیت را به کاربران میدهند که در تمامی سطوح نیازهای خود را برآورده کنند و به گزارش های آماری صحیح دست یابند. علاوه بر آن با کمک افزونه دو شرکتی محک که در سری تجاری موجود است و اتصال آن به نرم‌افزار حسابداری، حساب های چند شعبه یا چند شرکت به راحتی یکپارچه شده و در دست مدیران قرار میگیرد. استفاده از این افزونه رایگان است و به طور قطع تاثیر بسزایی در کنترل و مدیرت جریان مالی شرکت های چند شعبه ای دارد. همچنین این افزونه قابلیت یکپارچگی کسب و کارهای کوچک متفاوت برای مدیران چند شغل را نیز دارد.

از جمله ویژگی های قابل توجه سری نرم افزارهای شرکتی محک:

  1. انجام تمامی امور حسابداری پایه از قبیل انجام عملیات بازرگانی، مالی پایه
  2. حسابداری انبارداری که با قابلیت های صدور سند حسابداری دستی و صدور سندهای اتوماتیک برای عملیات روزمره همراه است.
  3. بستن حساب های روزانه و ثبت سندهای مختلف توسط مدیر مالی
  4. امکان چندین کاربر و دسترسی فراخور هر کاربر
  5. قابلیت استفاده بصورت شبکه بدون محدودیت در تعداد سیستم ها
  6. اجرا کلیه چرخه های خزانه تولید، هزینه و درآمد، حقوق و دستمزد و… به صورت یکپارچه
  7. قابلیت گرفتن خروجی های لازم در خصوص اظهارنامه‌های مالیاتی و ارزش افزوده برای استفاده از نرم افزار امور مالیاتی کشور TT MS را دارد.
  8. طراحی گزارشات مالی متنوع، ترازنامه؛ گردش حساب ها در تمامی سطوح و سود زیان برای مطالعه مدیران مالی
  9. قابلیت بستن سال های های مالی مختلف در زمان های دلخواه

سطح بندی و ویژگی های جزئی نرم افزارهای شرکتی و خدماتی را همراه با قیمت در شکل زیر مشاهده میکنید:

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

2 پاسخ

  1. سلام من کار تولیدی دارم آیا این برنامه میتونع نرخ کالای منو بدست بیاره?

    1. سلامم
      بله هم نرخ کالا و هم بهای تمام شده و هم ضایعات و … برای اطلاعات بیشتر با شماره 02164056 واحد فروش دفتر تهران تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری