جستجو
Close this search box.

نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف

آیا داشتن یک پشتوانه مالی خوب برای موفقیت یک کسب و کار کافی است؟ آیا داشتن تخصص در فروش و بازاریابی   ضامن سود صد درصدی شما است؟ تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چطور می‌توانید تعداد نامحدود محصولاتتان را انبارگردانی کنید؟  آیا به فکر تعریف چند سطح قیمتی و تخفیفی برای مشتریان خود هستید؟دوست دارید به صورت همزمان چند فاکتور  ثبت کنید؟با چالش های مدیریت ویزیتورهای کسب و کارتان چگونه مواجه می شوید؟  

حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به محک بسپارید!

نرم افزار حسابداری  محک با امکانات ویژه‌ مانند امکان ثبت و دسترسی آسان انواع کالاها ، امکان ثبت دقیق وزن آنها، امکان ثبت قیمت‌های مختلف برای مشتریان عادی و همکار  ،  انبارگردانی با ریز جزئیات ، ثبت فاکتور های همزمان و  بطور کل حسابداری دقیق  و اصولی را  برای شما فراهم کرده است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های نرم افزار حسابداری محک ویژه صنف شما و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

افزونه های کاربردی نرم افزار حسابداری

محک فقط یک نرم افزار حسابداری نیست.افزونه‌ها امکانات مازادی هستند که جهت انجام امور مضاعف و سهولت بخشیدن به کسب و کارتان با هزینه‌ای مناسب به نرم افزارهای حسابداری انتخاب شما ( در تمام سطوح تجاری، شرکتی و خدماتی، صنفی) اضافه می‌شوند:

در صورتی که در صدد پخش محصولات موجود در مغازه خود هستید و تمایل دارید با تبلت امور سفارش گیری را پیگیری کنید، می‌توانید از سفارش گیر همراه محک استفاده کنید.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی افراد مشغول در کسب و کار شما بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین امکان وقوع خطاهای محاسباتی وجود دارد. افزونه حقوق و دستمزد محک صدور راحت فیش‌های حقوقی را آسان‌تر می‌کند.

افزونه تحلیلگر محک امکان تحلیل و بررسی اطلاعات درج شده در نرم افزار حسابداری صنف شما را در بازه‌های زمانی مشخص فراهم می‌کند. گزارش‌های این افزونه تحلیلی و مقایسه‌ای است و یک دید کلی به مدیر مجموعه می‌‌دهد.

اگر مجموعه فروشگاهی شما، سایتی برای فروش محصولات داشته باشد، افزونه بازارا  این امکان را به شما می‌دهد تا نرم افزار حسابداری خود را به سایت متصل نموده و بین اطلاعات سایت و نرم افزار حسابداری ارتباط بر قرار کنید.

ثبت جزئیات کالا نرم افزار حسابداری رنگ و ابزارفروشی

ثبت جزئیات کامل کالا

با نرم افزار حسابداری محک می‌توانید بدون محدودیت و به صورت جداگانه کالاهای خود را ثبت نموده و جزئیات کامل هر یک اعم از ویژگی‌ها، ابعاد، وزن و غیره را تعریف کنید. ضمنا، با توجه به نوع فروش برای هر مشتری، امکان تعریف سطوح قیمتی مختلف (نقدی، چکی، عمده، جزئی و …) نیز برای شما فراهم است.

انبارگردانی و کنترل موجودی

انبارگردانی و کنترل موجودی

شما می‌توانید همزمان چند انبار تعریف کرده و اقلام و ارقام مربوط به کالاها و موجودی انبار را با دقت بالا ثبت و مدیریت کنید. با کمک نرم افزار حسابداری محک، امکان بروز خطای پرسنلی را کاهش می‌دهید، ضایعات و موجودی غیرقابل فروش را مشخص می‌کنید و از تجمع بیش از حد کالا، ثبت سفارشات تکراری و ضرر و زیان ناشی از تغییر قیمت جلوگیری می‌کنید. 

مدیریت چک نرم افزار حسابداری رنگ و ابزارفروشی

امکان تعریف چند سطح قیمتی

یکی از چالش‌های سخت در کسب و کارهایی که محصولی را برای ارائه دارند، قیمت گذاری می‌باشد. طبیعی است که هر کسب و کاری باید برای قیمت گذاری محصولات و خدمات خود اصول قیمت گذاری را رعایت کند. خوشبختانه امکان ثبت قیمت متفاوت برای مشتریان با اصول قیمت گذاری در نرم افزار حسابداری محک فراهم است .

دلیل محبوبیت نرم افزار حسابداری محک چیست ؟

عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌ وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید.

قریب به 16 سال است که شرکت نرم افزار حسابداری محک، تولید نرم افزارهای حسابداری مخصوص اصناف و فروشگاه‌ها را با به‌کارگیری از  کارشناسان مجرب و متخصص آغاز کرده است و علاوه بر این، خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه امور مالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سادگی، قیمت مناسب و امکانات گسترده نرم افزارهای حسابداری محک علت اصلی محبوبیت آن است .

logo محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

اعتماد شما ،سرمایه ی ماست

همکاری با برند ها و مشتریان صاحب نظر زیر  باعث افتخار ما است:

 

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

اجازه دهید مشاوران ما شما را راهنمایی کنند

دریافت مشاوره رایگان برای نرم افزار حسابداری سوپر مارکت ،هایپر مارکت

دریافت رایگان دمو نرم افزار حسابداری محک

در مقایسه با حسابداری سنتی، استفاده از نرم افزار حسابداری مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در وقت
  • محاسبه و ثبت دقیق اطلاعات مربوط به موجودی کالا، خدمات، قراردادها، پرسنل و مشتریان
  • کاربری آسان
  • خودکارسازی فرایندهای حسابداری
  • به حداقل رساندن اشتباهات
  • تهیه و ارائه گزارشات مالی
  • کاهش هزینه‌ها و…
  1. نرم افزار حسابداری محک یک نرم افزار تخصصی است و در عین حال کاربری آسانی دارد.
  2. کار با این نرم افزار نیاز به تخصص حسابداری ندارد چون تمام اسناد به طور خودکار صادر می‌شوند.
  3. به روز و نوآور است و به روزرسانی فصلی دارد.
  4. از پشتیانی منسجم و یکپارچه برخوردار است.
  5. با 16 سال سابقه، بیش از 80000 مشتری فعال دارد.
  6. از شبکه گسترده ارائه و فروش (300 نماینده در سرتاسر کشور) بهره‌مند است.
  7. دومین شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است که در حال ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌باشد.
  8. بیش از 80 درصد رضایت‌مندی مشتریان، جزو افتخارات مجموعه نرم افزار حسابداری محک می‌باشد.
  9. بیش از 80 درصد از مشتریان جدید ما توسط مشتریان قدیمی معرفی می‌شوند.

بله

در نرم افزار حسابداری محک شما می‌توانید محاسبات سود و زیان را در دسته‌های مختلف کالا داشته باشید.

در نرم افزار محک امکان تعریف انبار به صورت غیرفیزیکی وجود داشته و با صدور حواله موجودی لحظه‌ای آن‌ها را خواهید داشت.