جستجو
Close this search box.

7 راه برای افزایش فروش با افزونه پیامک رسان محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

ضمن افتخار از اینکه ازمجموعه نرم افزارهای حسابداری محک در حال استفاده می‌باشید و یا قصد خرید آن را دارید، در این بخش سعی می شود تا شما را با 7 راه استفاده بهینه تر از افزونه پیامک رسان محک را آشنا کنیم .
امروزه یکی از مهمترین دارایی‌های هر مجموعه مشتریان گذشته آن مجموعه می باشد. در اصول بازاریابی نوین مشتری مداری و حفظ ارتباط با مشتریان گذشته، یکی از پر اثر ترین کارهایی است که مدیران هر کسب و کار می‌توانند انجام دهند. یکی از مهمترین قابلیت های افزونه پیامک رسان محک همین موضوع، یعنی حفظ ارتباط با مشتریان گذشته می‌باشد، که نهایتا منتج به فروش بیشتر و پایدارتر خواهد شد.

فهرست مطالب

راهکارهای افزایش فروش با افزونه پیامک رسان محک :

در ذیل چندین راهکار برای افزایش فروش با استفاده از این سیستم به شما پیشنهاد می شود :

1. اطلاع رسانی محصولات جدید به مشتریان گذشته

اگر شما کسب و کاری دارید که محصولات جدید با مدل‌ها، طرح‌ها و یا برای فصل‌های جدید به محصولاتتان اضافه میگردد. به راحتی می‌توانید پیامک‌هایی را طراحی کرده و به مشتریان خود به صورت گروهی ویا اختصاصی (با نام مشتری) اطلاع رسانی کنید.

مثال (صنف پوشاک): مشتری گرامی، سرکار خانم حسینی بافت‌های جدید زمستانه از راه رسید. منتظر دیدار مجدد شما در فروشگاه‌هایمان هستیم. پوشاک ویچی

2. دادن پیشنهادات فروش ویژه به مشتریان گذشته

به راحتی شما می توانید طرح‌های فروش ویژه و یا تخفیفات خود را به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید.
مثال (صنف پوشاک) : مشتری گرامی، جناب آقای علیزاده در صورت خرید مجدد در هفته آینده می‌توانید از تخفیف 40% ما بهره مند شوید. با تشکر گروه پوشاک گارانی

3. حفظ ارتباط مداوم با مشتریان گذشته از طریق ارسال پیامک‌های مناسبی، تبریک تاریخ تولد و …

شما به سهولت می تونید مناسبت ها را خیلی متفاوت از دیگران با نام مشتریانتان برایشان ارسال کنید.
مثال : جناب آقای فرهادی، مدیریت محترم گروه تولیدی کیان عید سعید نوروز را به شما و خانواده محترم تبریک می گوییم. گروه نرم افزاری محک

4. ارسال پیامک تشکر از خرید بعد از صدور هر فاکتور فروش برای مشتریان

یک قابلیت بسیار جذاب محصول پیامک رسان محک این است که می توانید پیام‌هایی را طراحی کرده تا به صورت اتوماتیک بعد از عملیاتی همچون فاکتور فروش، خرید ، دریافت و پرداخت به مشتری مربوط ارسال کنید. به طور مثال بعد از خرید مشتریتان از آنها تشکر کرده و یا زمان ارسال کالا را اطلاع رسانی کنید.
مثال (صنف لوازم خانگی): جناب آقای هاشمی، ضمن تشکر از خرید شما از مجموعه لوازم خانگی سامسونگ، خاطر نشان می شود محصول شما طی 24 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد.

دومین موضوعی که امروزه هر کسب و کاری با آن دسته و پنجه نرم می کند بحث وصول مطالبات می باشد. برای همین در بخش دوم بهترین راهکارهایی که شما می‌توانید با استفاده از این سامانه نسبت به وصول آسان تر مطالباتتان اقدام کنید را آورده ایم.

راهکارهای وصول راحت‌تر :

5. اطلاع رسانی دوره‌ای مانده حساب مشتریان بدهکار، نمایندگان و عاملین فروش

به راحتی شما می‌توانید پیامی را طراحی کرده تا به صورت ماهیانه یا دوره‌ای برای مشتریان بدهکارتان یا تعدادی از آنها ارسال شود.

مثال : مشتری گرامی، جناب آقای عصری مانده حساب شما تاکنون مبلغ 2،345،000 ریال می باشد. این پیام جهت اطلاع رسانی بوده لطفا در صورت امکان نسبت به تسویه وجه و یا مغایرت گیری حساب اقدام فرمایید. شرکت پخش نیوا

6. یادآوری سررسید فاکتورهای نسیه در زمان موعد پرداخت

شما می‌توانید برای فاکتورهایی که تاریخ وصول آن‌ها مشخص شده است با ارسال یک پیامک زمان یادآوری را به آن مشتری اطلاع رسانی کنید.
مثال : مشتری گرامی، جناب آقای علیزاده موعد فاکتور شماره 23 شما به مبلغ 3،000،000 ریال فرارسیده است. با تشکر از حسن توجه شما گروه تولیدی ویچی

7. یادآوری سررسید اقساط به مشتریان

همانطور که می توانید فاکتور های وصولی خود را به مشتریانتان اطلاع دهید همین اقدام را نیز می توانید برای سررسید اقساط مشتریانتان هم انجام دهید.
مثال : مشتری گرامی، جناب آقای حسینی قسط دی ماه شما به مبلغ 1،000،000 ریال فرا رسیده است. با تشکر از حسن توجه شما

در پایان ضمن تشکر از حسن توجه شما، در صورت تمایل برای تهیه این محصول، همین حالا می توانید از طرح فروش ویژه موجود از طریق گزینه های ذیل خرید خود را انجام نمایید. و اگر از مشتریان گذشته ما هستید می‌توانید از طریق بخش شارژ پیامک رسان پنل خود را شارژ نمایید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

15 پاسخ

  1. با سلام
    ایا بعد خرید سامنه پیامک هر سال باید مجددا تمدید کرد یا اینکه هزینه یکبار پرداخت میشود و فقط جهت نیاز تعداد پیامک ها را شارژ کنیم .
    با تشکر

    1. با سلام خدمت شما.. این هزینه فقط یک بار پرداخت می شود و می توانید برای همیشه از این امکان در نرم افزار خود استفاده نمایید.

  2. با سلام.من پیامک رسان رو خریدم و بصورت حرفه ای ازش استفاده میکنم اگر سیستم بتونه در موعد تاریخ چکهای ثبت شده مشتری چند روز قبل به مشتری ها پیام رسانی کند بسیار بسیار کاربردی خواهد بود در خصوص وصول چکها.

  3. آیا پیامک رسان با درگاه یا پنل شخصی هم جواب میدهد یا باید پنل از خود شرکت تهیه شود
    با تشکر

    1. این پیامک رسان یک امکان است که به نرم افزار حسابداری محک افزوده می شود و داخل پنل می توانید روش های مختلف ارسال و دریافت پیامک را با استفاده از اطلاعات داخل نرم افزار داشته باشید

  4. به نظرم واقعا طرح خوبیه. اما قیمتش هم مثل خودش عالیه! دوست دارم یه بستشو تهیه کنم

  5. باسلام خدمت شما
    میخواستم بدونم هزینه ارسال هر پیامکش چند میشه؟
    و
    امکان اتصال سامانه پیامکی خود به نرم افزار حسابداری محک مقدور می باشد؟؟

    1. با سلام
      هزینه هر پیامک بستگی به میزان شارژی که شما انجام میدید داره. شما میتونید از صفحه ی شارژ پیامک رسان هزینه ارسال پیامک را بررسی کنید.
      و برای چک کردن اینکه آیا میتونید سامانه پیامک خودتون را به نرم افزار محک متصل کنید باید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید. بالای صفحات سایت، شماره های تماس موجود هستن.

  6. باسلام
    آیا پیامک رسان این امکان رو داره که مشتری با ارسال عددی خاص مثلا یک به شماره پنل شماره اش بصورت اتومات ذخیره بشه و یا ارسال تاریخ تولدش به این شماره تاریخ تولد نیز اتومات ذخیره بشه؟؟؟؟

  7. آیا میشه بسته پیامکی رو بهصورت جداگانه تهیه کرد
    در این صورت نحوه ارسال پیامک چه جوریه

    1. بسته پیامک رسان شرکت نرم افزاری محک در قالب افزونه برای سیستم حسابداری هستش. که مهم ترین قابلیت و وجه تمایز این محصول با سایر سیستم های پیامکی در قابلیت هایی است که در ارتباط با سیستم حسابداری گذاشته شده است. و به همین خاطر در سیاست های شرکت ما ارائه نسخه مجزایی برای این محصول نیست. با تشکر

  8. با سلام آیا بعد از خرید افزونه پیامکی کد خط انتخابی دست ما هست یا دست شرکت ؟

    1. با سلام. امکان انتخاب خط توسط مشتری و شماست دوست عزیز. در ضمن در صورتیکه در شهر تهران حضور داشته باشید, امکان خرید خط پیامکی تلفن ثابت رو هم دارید. و در پایان امکان بسیار فوق العاده دیگه رو هم که می تونید رو خط تون فعال کنید ( البته در صورتیکه شرکت باشید ) امکان نمایش عنوان به جای شماره تلفن هست مثل پیامکهایی که اپراتور های همراه اول و ایرانسل ارسال میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری