جستجو
Close this search box.

مهمترین رویداد های آبان ماه 1396 شرکت محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

برخی از رویدادهای مهم شرکت نرم افزار حسابداری محک در آبان ماه 1396

1. تحویل جوایز جشنواره سمفونی سکه های طلای محک به مشتریان

فهرست مطالب

نرم افزار حسابداری بخرید سکه طلا ببرید

در طی آبان ماه جوایز طرح سمفونی سکه های طلا به مشتریان برنده اهدا گردید. در این طرح مشتریان با تمدید پشتیبانی نرم افزار خود ضمن گرفتن شش ماه اعتبار خدمات رایگان در قرعه کشی 40 ربع سکه بهار آزادی شرکت داده می شدند. .

2. افزایش کلاس های آموزش مشتریان از 59 درصد به 92 درصد در شعبه تهران
در پی بررسی های انجام شده یکی از درخواست های مشتریان افزایش برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری و یا اینترنتی بود. در طی آبان ماه به همت نمایندگی تهران، کلاس های آموزشی از 59 درصد به 92 درصد نسبت به گذشته افزایش و این امر رضایت بیشتر مشتریان را در پی داشته است.

3. بروز رسانی بیش از 1000 نرم افزار مشتریان به نسخه 8.610
در کمتر از یک ماه از انتشار نسخه 8610 بیش از 1000 مشتری نرم افزار خود را بروزرسانی کرده و از امکانات این نسخه بهره مند شدند.

بررسی بهبود خدمات مشتریان شرکت محک با سفرهای استانی مدیرعامل شرکت

4. سفر استانی مدیریت عامل و مسئول منطقه ها به استان خراسان و هرمزگان و دیدار با مشتریان و امکانات نمایندگی های شهرهای مختلف در جهت بهبود خدمات در آبان ماه مدیریت عامل محک جناب مهندس فرهاد فرهوش به استان هرمزگان سفر کرده و با بررسی امکانات نمایندگی ها و دیدار با چندی از مشتریان در شهرهای مختلف وضعیت خدمات و نیازهای مشتریان را بررسی نمودند.همچنین مسئول منطقه خراسان نیز با سفر به استان خراسان و برگزاری جلسات متعد با نماینده ها و ملاقات با برخی مشتریان وضعیت نمایندگی ها را بررسی و راهکارهایی جهت رشد نمایندگان ارایه دادند.

5. اضافه شدن دو نماینده به نمایندگان انحصاری در شهرهای تبریز و بجنورد
در پی بررسی شرایط احراز چند نماینده فروش و خدمات در نهایت دو نماینده تبریز و بجنور توانستند مجوز نمایندگی انحصاری را از شرکت دریافت نمایند.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری